FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Sidder du inde med et spørsmål?

Hvordan pakker I jeres produkter?

Vores plakater og rammer pakkes pænt og forsvarligt ind i særligt udviklet emballage.

Hvordan er i bæredygtig

Vi har en hele side hvor vi forklar hvad vi i forhold til bæredygtighed

Kan jeg bestille en plakat i en anden farve eller størrelse?

Mod et gebyr på 175,- DKK kan du få rettet den ønskede plakat til andre farver og/eller størrelser. Prisen er pr. plakat, du kan sende os en mail

Disse plakater kan ikke returneres

Hvad gør jeg, hvis min ordre er beskadiget?

Du bedes hurtigst muligt kontakte os på e-mail, hvis plakater eller rammer er beskadiget ved modtagelse.
Vedlæg billeder af den/de ødelagte varer, så vil vi efterfølgende sende en ny pakke.

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse?

Hvis du efter et køb hos os, ikke har modtaget en ordrebekræftelse, skyldtes det muligvis en forkert e-mailadresse, eller at mailen er endt i din spam-mappe. Er dette ikke er tilfældet, er du altid velkommen til at kontakte os, så vi kan løse problemet.

Jeg kan ikke betale min ordre?

Hvis du ikke kan betale din ordre, kontakt os da hurtigst muligt og oplys hvilken betalingsløsning du forsøger at bruge, så vi kan løse problemet.